Ako to vyzerá, keď sa spojí raper Ego, móda a moderné technológie?

16. októbra 2020
216
 

Väčšina módnych eventov bola tento rok kvôli pandémii ochorenia Covid-19 zrušená. Jednou z mála a zároveň aj posledných akcií tohto roku bolo spojenie streetart legendy Daor+ spolu s Danom RCLS, Grimasom (H16) a Stanislavom Kočanom a značkou Motorola vďaka ktorej vznikla umelecká inštalácia v bratislavskom JUMPCAT Studio.

Spojenie minimálneho a maximálneho sa prenieslo do samotného priestoru, v netradičnom, kreatívnom umeleckom prevedení, a to nielen pomocou farieb a inštalácie v priestore, ale aj prostredníctvom módnych kúskov, ktoré ako živé sochy predviedli modeli a krásne modelky, finalistky súťaže Miss Horehronie 2020. Súčasťou unikátnej umeleckej inštalácie bol aj raper Ego!

V spolupráci s motorola razr 5G a ďalšími partnermi Michal „Ego“ Straka predviedol hosťom neopakovateľnú šou plnú prekvapení. Hostí počas podujatia – výnimočnej inštalácie – sprevádzal kurátor Stanislav Kočan. Motorola sa pri tejto príležitosti spojila s viacerými zvučnými menami a značkami, hostia a novinári tak získali pohľad do minimalistického a kontrastne maximalistického sveta umenia, technológií a dizajnu.

Keď sa snúbi technológia nielen s dizajnom a módou, ale aj umením

Jeden svet, v znamení bielej, minimalizmu, jednoduchosti a druhý, plný farieb, maximálne pestrý, odvážny a iný. Inštalácia tvorila spojenie oboch svetov. Zmes oboch svetov sa preniesla aj do samotného priestoru, ale aj do jednotlivých módnych kúskov, ktoré modelky modeli stvárnili ako živé sochy. V úlohe modeliek sa predstavili finalistky Miss Horehronie 2020. A v ich rukách sa stretlo to najlepšie z oboch svetov – motorola razr 5G. Modelky sa predviedli v luxusných šatách od Sicily Style, ktoré sú inšpirovaných návrhmi svetových designerov.

„Bolo nám cťou byť súčasťou projektu a zároveň je to pre nás výzva, aby sme predviedli nielen maximálnu farebnosť – pre nás tak typickú, ale aj minimalistické kúsky v spojení s modernými technológiami,“ uviedlo SicilyStyle.

Prehliadku krásy a dizajnu doplnili páni oblečení do kúskov od LOMBARDI Fashion House – pánskej módnej značky. „Sme radi, že sme mohli byť súčasťou tohto projektu, kde sme prepojili našu pánsku módu s technológiami. Aj v móde vieme ukázať, ako sa spája minimálne s maximálnym,” hovorí Jozef Grondžák, majiteľ LOMBARDI Fashion House. O časť inštalácie a darčeky sa postaral svetoznámy výrobca Moet Hennessy.

Technológie sa snúbia s dizajnom a krásou, a preto sa spoločnosť Motorola okrem exkluzívneho partnerstva s projektom Bratislavské módne dni by Mercedes Benz stala aj partnerom súťaže MISS Horehronie. Som veľmi rád, že súčasťou tejto inštalácie mohla byť aj MISS Horehronie. Myslím si, že ide o prirodzené prepojenie jedinečnosti, výnimočnosti a krásy produktov, ktoré tu dnes Motorola prezentovala. Prirodzená krása žien z Horehronia len podčiarkuje dizajn a rafinovanosť produktov Motorola,“ uviedol Jozef Kvoriak, riaditeľ MISS Horehronie 2020.

Hostia si predstavenie novinky vychutnali v sprievode hudobného zážitku, ktorý bol minimálny a maximálny zároveň. Pod taktovkou legendy Daor+ spolu s Dano RCLS, Grimaso (H16) a Stanislavom Kočanom celá inštalácia doslova ožila a upútala hostí už na prvý pohľad.

Spojenie dvoch svetov

Skladací smartfón motorola razr 5G sa stal symbolom revolučnej verzie legendárneho „véčka“, disponuje ohybným displejom, podporuje 5G siete a je vybavený pokročilými technológiami, vďaka ktorým ide o štýlový telefón, s ktorým ľahko vyniknete z davu.

Motorola razr 5G je ikonou v oblasti dizajnu, ide o zariadenie, ktoré lahodí oku a je perfektným módnym doplnkom. Nosnou myšlienkou zariadenia je spojenie – minimálne sa snúbi s maximálnym. Minimalistický predný displej Quick View dokonale spolupracuje s väčším, revolučným ohybným displejom Flex View.

„Keď sa minimálne snúbi s maximálnym. Spojenie technológií s umením, módou a krásou je práve to, čo dokonale vystihuje podstatu nového smartfónu motorola razr 5G. Je to inovatívna novinka, nabitá skvelými funkciami, ktorá si zachováva nenapodobiteľný štýl a dizajn. Chceli sme ukázať, že moderný smartfón je viac ako komplex technologických inovácií, je to módny doplnok, s ktorým vynikne skutočne každý,“ vysvetľuje Anna Miháliková, Marketingová manažérka značky Motorola.

Foto: Martin Sirotný

Zdieľaj článok:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *