Spoločnosť GROHE získala prestížne ocenenie Najdôveryhodnejšia značka na Slovensku už po siedmy rok

23. decembra 2022
1336
 

Ôsmy ročník marketingového programu Dôveryhodné značky odhalil výsledky prieskumu zameraného na dôveryhodnosť značiek na Slovensku a v Česku. V kategórii „Vodovodné batérie“ získala ocenenie Najdôveryhodnejšia značka spoločnosť GROHE. Už siedmy rok si na slovenskom trhu odnáša ocenenie v rovnakej kategórii.

Marketingový program Důvěryhodná značka odhaľuje značky, ktorým spotrebitelia najviac dôverujú. Prieskumu sa zúčastnilo štyritisíc respondentov z Českej republiky, ktorí v nezávislom prieskume hodnotili takmer 900 značiek v 90 kategóriách. „Tie sa nominujú automaticky na základe predaja. To zaručuje, že ocenené značky sú skutočne silné a dôveryhodné. A keďže v každej kategórii môže vyhrať len jedna značka, zmenili sme logo súťaže. Teraz je jeho súčasťou symbol medaily s číslom jedna,“ hovorí Lukáš Matějka, manažér marketingovej skupiny usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services.

Spoločnosť GROHE bola úspešná aj na Slovensku, kde získala ocenenie v kategórii „Vodovodné batérie“. O výsledkoch rozhodol nezávislý prieskum, ktorého sa zúčastnilo 2 000 respondentov. Slovenskí spotrebitelia hodnotili viac ako 650 značiek v 74 kategóriách. „Podľa prieskumu MNFORCE logo Najdôveryhodnejšia značka motivuje 61 % ľudí ku kúpe oceneného produktu, čo je viac ako väčšina ostatných marketingových programov,“ hovorí Tatiana Kosšová, country manažérka usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services na Slovensku.

Zisk ocenenia dokazuje, že spoločnosť GROHE presvedčila spotrebiteľov na oboch trhoch, že sa na ňu môžu spoľahnúť. Potvrdilo sa tak, že nie je určená len pre odborných inštalatérov a architektov, ale že ju vyhľadávajú aj koncoví zákazníci. Dizajn a funkcie spĺňajú súčasné požiadavky a ponúkajú riešenia, ktoré pomáhajú uvedomelo využívať zdroje a umožňujú spotrebiteľom šetriť peniaze v čase vysokých cien energie. „Ocenenie nás veľmi teší. Pre nás je to potvrdenie našej filozofie a stratégie, ktorú na českom a slovenskom trhu presadzujeme. Veľmi si vážime, že naši zákazníci oceňujú našu tvrdú prácu a vnímajú prvotriednu kvalitu našich výrobkov v kombinácii s nadčasovým dizajnom a inovatívnymi a energeticky úspornými technológiami. Ocenenie nás zároveň zaväzuje, aby sme v tomto trende pokračovali aj v budúcnosti a pomáhali formovať budúcnosť vodárenského a sanitárneho priemyslu,“ hovorí Ing. Václav Kužílek, Leader Marketing Activations GROHE Czech & Slovakia. „Ocenenie využijeme v našej marketingovej komunikácii v online aj offline kanáloch, aby sme zákazníkom uľahčili orientáciu v širokom portfóliu batérií a aby si na vlastnej koži vyskúšali odhodlanie výrobkov GROHE,“ dodáva Václav Kužíle.

Zdieľaj článok:

Comments are closed.