Vojna influencerov: Čo si o tom myslí Moma?

4. decembra 2018
5565
 

Na poli československých influenceroch to vrie! Nevinné fotenie kolekcie známej fulltime divy Vandy Jandy pre McDonald’s riadne rozvírilo vody. Dôvod? Účasť slovenskej hviezdy YouTubu Martiny Momy Horňákovej. Olej do ohňa pridal aj (starší a skúsenejší?) YouTuber Selassie svojim videom.

View this post on Instagram

Ako malá Vanda som túžila po detskej oslave v @mcdonalds.cz , lebo to bolo cool a mali to všetci. Moja maminka, ale našu domácnosť viedla vegetariánsky, aj tak mi to však dovolili, pretože sa SMIE ROBIŤ VECI, KTORÉ MOŽNO NIE SÚ ÚPLNE PODLA TVOJICH ŽIVOTNÝCH KRIED, ( aj keď ja mekáč teraz papám 3x týždenne) ALE UROBIA ŤA HAPPY AKO MŇA VTEDY HAPPY MEAL. Teraz som veľká, (aspoň výškou ) a mekáč ma oslovil na spoluprácu a na fotkách z fotenia s @nastyavorobeva vyzerám ako zo 60tok, ktoré som odjakživa adorovala! SOM VIAC HAPPY AKO VŠETKO! Som na to pyšná a aj moja bio mama je, lebo to je pekné podľa mňa a o to tu ide, o odev, ktorý nám mekáč umožnil vytvoriť! Teraz je pre mňa cool byť cool ako ja a nebyť cool ako všetci ale cool ako ja, cool ako ženy v mojej rodine moje divy, ikony..jediné osoby ktorých názor mi dokáže zmeniť ten môj sú moji rodičia( dúfam, že budete ok s touto fotkou ) hihihi a to je práve vec v ktorej si už prídem veľká. #bigin60 #bigmac50 #amozezacatblazinec #žianechajžiť

A post shared by VANDA JANDA (@vandajanda) on

Ako píše Vanda Janda na svojom profile „Je to tu! Pred časom ma oslovil @mcdonalds.cz k spolupráci. Konečne je to vonku a každý z vás si kúsok môže zaobstarať. Som nesmierne vďačná a nadšená <3 v predaji je tričko a sukňa inšpirované mojimi obľúbenými 60´s bigmac (oslavuje 50 rokov!) a kultom McDrivu, ktorý s mojimi divami denne absolvujem. …“

Vande sa kolekcia nepochybne vydarila. Odzrkadľuje jej vzťah k rokom 60tym a sama otvorene priznáva že známy fastfood navštevuje. Aj keď jej mnohí fanúšici gratulovali, followeri na Instagrame sa do nej v komentároch pustili a vyčítali jej spoluprácu s neekologickým fastfoodom. Ďaleko viac hejtu si vyslúžila Martina Moma Horňáková. Influencerka, ktorá sa zaoberá zero-waste životom, mala obdobie vegetariánstva, a bojuje proti plastom sa objavila v reklame na McDonald’s.

Je ťažké byť influencer?

Podľa jej slov to nebola reklama na samotný fastfood, ale podpora kolekcie. Ako sama hovorí vo videu „v dnešnej dobe je ťažké byť influencer“. Spomína na moment, keď si zabudla vziať do potravín tašku a bola donútená ísť s igelitkou domov, pričom si v duchu vravela, „rýchlo to prejdi lebo ťa uvidia a budú si myslieť, že si to vymýšľaš.“ Na zamyslenie je fakt, že myslela viac na dojem na followerov, ako na samotnú igelitku.

A čo na to Selassie?

Ku kauze influencerov sa pridal aj ďalší známy YouTuber Selassie s videom „Dá sa VERIŤ INFLUENCEROM?“ Svoj 10 minútový shot začína vetou: „V dnešnej dobe sociálnych sietí si ľudia radi vytvárajú profil osobnosti, ktorá sa často nestotožňuje s tým, akí v reáli sú. Ďaleko viac im totiž záleží na tom, ako ich ľudia vnímajú na sociálnych sieťach. Budeme sa rozprávať najmä o influenceroch, ktorí majú obrovské čísla a vďaka týmto číslám majú aj vplyv na svoje publikum.“

Influencerský fight bude mať ešte isto svoju dohru. Či s Momou súhlasíte, a jej fotenie pre kolekciu McDonald’s nemalo nič s fast foodom, necháme na vás. Samotná autorka kolekcie Vanda Janda to zatiaľ uzavrela citátom: „Ľudia riešia všetko, len neriešia medziľudské vzťahy“, ktorý aktuálne zdobí steny desiatok československých Instagramov.

Zdieľaj článok:

Comments are closed.