Značka pre mladých otvára svoju prvú vlajkovú predajňu v Bratislave! Poznáte ju?

17. júna 2019
5209
 

Letná kolekcia z ekologických materiálov, festivalové outfity a prekrásne fotografie z exotického Zanzibaru. Známa značka VERO MODA, otvorila svoju prvú kamennú predajňu na Slovensku. Štýlový obchod nájdete v bratislavskom nákupnom centre Eurovea.

Na vlne udržateľnosti

Značka podporuje myšlienku, že by sme sa mali viac zaoberať udržateľnejším spôsobom života. Aby  mohli v tomto dôležitom smere zaujať svojich zákazníkov, začali tvorcovia vytvárať líniu názvom AWARE by VERO MODA. Ide o udržateľnejšiu samostatnú kolekciu, ktorá nerobí kompromisy v štýle a ani v rámci  životného prostredia. Modely sú svieže, moderné a čo je najdôležitejšie – vyrobené na základe dlhotrvajúceho dizajnu. Materiály kolekcií sú navrhnuté z nádherných ekologických , recyklovaných a organických materiálov.

Toto ste vedeli? VERO MODA je rodinná firma zaoberajúca sa odevnými doplnkami pre ženy, ktorá bola založená v roku 1975 v Dánsku. Zakladateľom značky je Troels Holch Povlsen, ktorý nemal spočiatku svojej pracovnej kariéry s oblečením nič spoločné. Úspešne sa živil obchodom so starožitnosťami a práca ho veľmi bavila. Jedného dňa ho však jeho strýko, ktorý vlastnil obchod s oblečením a dostal sa do finančnej krízy, požiadal o pomoc. A Troels mu pomohol, vymyslel názov VERO MODA a úspešne tak započal éra módnej značky dnes už známej po celom svete.

Vyzbrojte sa na festival!

V poslednej kolekcii nájdete všetko potrebné na letnú párty či festivalovú zábavu.  Od základných „statement“ tričiek po nenahraditeľné kúsky z denimu, košeľové šaty, kvetované printy, prúžky či šortky s viazaním. Oblečenie a doplnky sú určené pre nezávislé mladé ženy, ktoré sa bavia módou a chcú vyzerať skvele. Značka „žije a dýcha trendmi“, vytvára moderné, dámske kolekcie, v ktorých je možné nájsť všetky must-have kúsky sezóny ako aj klasické doplnky , ktoré si nájdu miesto v šatníku každej ženy.

Il. fotografia: eurovea.sk

Galéria: VERO MODA

Zdieľaj článok:

Comments are closed.