Je len veľmi málo vecí, ktoré Kim Kardashian vo svojej kariére ešte neskúsila. Kontroverzná hviezdička začínala v televíznej šou, neskôr sa však z nej stala úspešná modelka a podnikateľka, no vyskúšala si aj úlohu herečky a speváčky. Teraz predstavuje novú značku Kimono, ktorá predáva spodnú bielizeň.
Nikto zrejme nebude odporovať tvrdeniu, že Kim Kardashian k jej úspechu pomohla najmú jej ženská postava a extravagantné outfity. Ak ste si doteraz hovorili, že by ste chceli rovnaké krivky, tak vás táto novinka určite poteší. Kim totiž na trh uviedla značku Kimono, ktorú mala v hlave údajne už 15 rokov.
Finalizácia projektu prebiehala ešte minulý rok. „Kimono je určené pre všetky ťažko pracujúce ženy. Veľakrát som nevedela nájsť ten správny odtieň bielizne, ktorý by korešpondoval s farbou mojej pleti a Kimono je riešenie. Celú kolekciu som navrhla pre tie momenty, kedy si chcete obliecť šaty alebo krátku sukňu, no stále potrebujete nejakú podporu,“ prezradila Kim na svojom Instagrame. Značka Kimono je naozaj určená pre takmer všetky ženy, dostupná tak bude vo veľkostiach od XXS až 4XL, pričom na výber bude až 9 farebných odtieňov. Kim navyše ženám sľubuje, že látka z ktorou pracovala je tak jemná, že ju cítiť vôbec nebudú.
Kim síce v posledných rokoch prestala plniť stránky bulvárnych časopisov tak ako v minulosti, zďaleka to však nie je tým, že by o ňu nebol záujem. Najnovšie dokonca zdobí titulku japonského Vogue, čo je môže závidieť množstvo úspešných modeliek. Ocitnúť sa na titulke módnej biblie sa považuje za obrovskú prestíž. O to väčší šok pre mnoho ľudí je to, prečo sa na obálku tohto magazínu opäť dostala práve Kim, ktorej vyčítajú to, že v skutočnosti nič nerobí. Nové japonské vydanie je však venované súčasnej realite a čoraz väčšej sile Influencerov v móde kde je Kim ako doma.