Daj mi PET!: rapuje Vratko Štupeľ o dôležitosti zálohovania v novom bengri

18. augusta 2023
745
 

Influencer pre zálohovanie, Vratko Štupeľ, prichádza s kompletnou verziou rapového songu, ktorú dopĺňa energický videoklip plný recyklovaných materiálov. Kreatíva opäť pochádza zo stajne agentúry Ponyhouse.

,,PET fľaše a či plechovky, nič sa nezahadzuje,“ pripomína Vratko v refréne, ktorý pozná už takmer celé Slovensko. V plnej verzii svojho tracku, ktorý z hlavy len tak nevyhodíte, ale ide ešte ďalej. Zálohovaním plastových fliaš a plechoviek sa dá síce zarobiť na fajn vreckové, text songu však mladých vyzýva aj k tomu, aby sa správali ohľaduplne k prírode a životnému prostrediu.

Nová kreatívna kampaň pre podporu zálohovania odštartovala na Slovensku 20. marca 2023. Správca zálohového systému sa v nej spojil s mladým influencerom a „špekulantom“ Vratkom Štupľom, ktorý prebral pomyselné PETky a plechovky z rúk Sajfu a Fera Jokea.

„Vratko čoraz viac približuje zálohovanie mladej generácii nielen prostredníctvom svojich profilov na sociálnych sieťach, TV kampane, ale aj vďaka rôznym spoluprácam, kde poukazuje na dôležitosť environmentálnych tém. S organizáciou rozšírenej zodpovednosti výrobcov, Natur-pack, pomáha napríklad rozširovať povedomie o nakladaní s odpadom v širšom kontexte.” hovorí Monika Farka, marketingová manažérka Správcu zálohového systému.

 

vr„Chcela som, aby sa track viezol na mladej, fresh vlne. Inšpirovala som sa preto new schoolom slovenského rapu, ako je napríklad HahaCrew alebo Porsche Boy.“ približuje Vivien Slíž, junior copywriterka agentúry Ponyhouse a väčšinová autorka textu songu. V niekoľkých frázach nechala Vratka v náznakoch spomenúť aj najznámejších slovenských raperov, ale ako dodáva, nie je to nič, na čo by sa mohli uraziť.

Zaujímavosťou je, že viaceré sekvencie videa boli vytvorené umelou inteligenciou a zjaví sa v ňom aj živý medveď, ktorému, pri natáčaní nebolo ublížené. Vratkovi môžete dať PET, ale aj follow na Instagrame a TikToku. Vďaka kampani a zapojeniu celej krajiny sa od spustenia zálohového systému podarilo vyzbierať viac ako 1,3 miliardy z celkového množstva približne 1,7 miliardy umiestnených obalov. V priebehu tohto polroka sa vyzbieralo už viac ako 490 miliónov zálohovaných obalov.

Vizitka kampane:

  • Klient: Správca zálohového systému (Monika Farka)
  • Produkcia: Ponyhouse
  • Kreatívny riaditeľ: Braňo Macko
  • Copywriter: Vivien Slíž, Braňo Macko
  • Account Manager: Lucia Rydza
  • Sound Design: Milan Janáči, Zion5 Studio
  • Réžia: Braňo Macko
  • Kamera: Marek Lenčucha
  • Post-production: Marek Lenčucha, Lukáš Broniš
  • PR agentúra: Neopublic
    Mediálna agentúra: Unimedia/Digiline
Zdieľaj článok:

Comments are closed.