Sú dva druhy ľudí. Tí, ktorí jedia všetko a tí, ktorí si na svojom jedálničku dávajú záležať. V oboch prípadoch platí známe spojenie, že ste to čo jete. Keď pred pár rokmi Dušan Plichta založil značku Powerlogy, zrejme ani sám nedúfal, že pôjde o miliónový biznis, ktorý mení raňajkové tradície tisícok rodín.
Maslo do kávy, či laté s kurkumou? Nič nemožné. Vo štvrtok 28. marca sa v priestoroch bratislavskej biznis štvrti Westend otvorila prvá kaviareň slovenskej značky Powerlogy. Ak máte chuť na kávu, ktorá vaše telo naštartuje, prípadne bio palacinky, tak toto je to pravé miesto pre vašu najbližšiu zastávku. V Powerlogy dávajú veľký dôraz na samotný vývoj produktov, ktoré v sebe spájajú silu čistej chuti a funkčnosti pre extra energiu a nadpriemerný fyzický i mentálny výkon. Otvorenie tohto podniku si prišlo pozrieť množstvo novinárov a známych slovenských bloggerov.
Kvalita produktov
Produkty od Powerlogy sa tešia čoraz väčšiemu úspechu u Slovákov ale aj v zahraničí aj napriek tomu, že ich cenovka je vo väčšine prípadov dvojciferná. Cena obľúbeného nugátového krému je 13,90 no na rozdiel od známej lieskovo orieškovej nátierky sa vyrába z pravej 70% čokolády, bez palmového oleja a konzervantov. „Áno, mohli by sme znížiť cenu a tým na istý čas zvýšiť zisk, no bolo by to na úkor kvality. A to nechcem. Na to tu máme iné firmy,“ zhodnotil s úsmevom Dušan Plichta, zakladateľ Powerlogy.
„Je dôležité nastaviť si svoje štandardy a tých sa držať. Každému môže vyhovovať niečo iné, no ja si myslím, že raňajky sú pre naše telo najdôležitejšie. Ak organizmus naštartujete zdravou a vyváženou stravou, tak večer si môžete pokojne dopriať aj niečo nezdravé, napríklad pizzu,“ dodal Plichta vo svojom príhovore, nechce však tvrdiť, že takýto prístup bude vyhovovať každému telu.
Superpotraviny Powerlogy idú do sveta
Kvalitu a lahodnú chuť slovenského inovátora ocenili už aj za hranicami. Na prestížnej súťaži Great Taste Awards 2018 v Londýne získalo Powerlogy zlatú hviezdu za ich nátierku Power Nougat. O ocenení rozhodovala 400-členná porota z celého sveta, pričom ochutnali viac než 10 000 vzoriek. „Zatiaľ neuvažujeme nad tým, že by sme takúto kaviareň otvorili aj niekde inde. Čo je však pre nás výhodné, sú stánky v nákupných centrách. Do budúcna plánujeme otvoriť predajne v Prahe, Budapešti, Viedni a dokonca aj v Abu Dhabi.“ Prvá slovenská kaviareň je otvorená pre všetkých zvedavcov v pracovné dni od 8:00 do 17:00.